Η πιο sexy από τις κόκκινες κυρίες, πανίσχυρη, λεπτοδουλεμένη στο χέρι, συλλεκτική αν και βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας. Μπορείς να την κοιτάς με τις ώρες, να απολαμβάνεις τον βρυχηθμό της, να ονειρεύεσαι ένα ταξίδι μαζί της χωρίς συνοδηγό στον απέραντο αυτοκινητόδρομο, ας πούμε για ένα καφεδάκι στη λίμνη στα Γιάννενα.

Κεραμικά φρένα με επιπλέον τεχνολογικά καλούδια.
Απόσταση ακινητοποίησης 100-0 χλμ/ώρα 32,5 μέτρα.
Συνάντησα την Ferrari 458 Italia σε έκθεση αυτοκινήτων της Λ. Αθηνών και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να γράψω γι' αυτήν. Ο κ. Χρήστος Λουκίσσας της MP motors (Λ. Αθηνών 269) δεν μου χάλασε κανένα χατήρι, τόσο που μετάνιωσα που δεν του ζήτησα και μια βόλτα, έστω μέχρι την Ελευσίνα ρε αδερφέ...

Στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ένα ακόμη τέτοιο αυτοκίνητο. Το δεύτερο, αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες, έχει έρθει από τη Γερμανία και, αν και μεταχειρισμένο, κοστίζει αυτή τη στιγμή πανάκριβα. Το "αυτή τη στιγμή" το σημειώνουμε γιατί, όπως μας λέει ο κ. Λουκίσσας, έχει συλλεκτικό χαρακτήρα, μια και αντικαταστάθηκε πρόσφατα από την F 488 GTB. Αντίθετα, λοιπόν, από τα κοινά αυτοκίνητα, μια Ferrari  γίνεται ακριβότερη, όταν αποσυρθεί! Οπότε, αν το σκέφτεστε, βιαστείτε...

Υπέροχη θέα. Βάρος μόλις 1.350 κιλά. Εξολοκλήρου από ανθρακονήματα.
- Κύριε Λουκίσσα υπάρχει ζήτηση για ένα τόσο ακριβό είδος πολυτελείας;
- Η κρίση είναι τρομερή, αλλά το καλό αυτοκίνητο δεν έχει πέσει καθόλου ούτε σε τιμές ούτε σε πωλήσεις. Ενδεικτικά, το συγκεκριμένο τιμάται 280.000 €, με την τιμή να αυξάνεται κάθε μέρα που περνάει, επειδή είναι συλλεκτικό κομμάτι.

- Πελάτες από το Χαϊδάρι έχετε;
- Ασφαλώς, έχουμε πελάτες και από εδώ για ακριβά αυτοκίνητα. Και για τη συγκεκριμένη Ferrari έχει εκδηλωθεί αγοραστικό ενδιαφέρον (με κίνηση του κεφαλιού του δείχνει "τα υψώματα" της πόλης πάνω από τη Λ. Αθηνών).

Άρα, αληθεύουν οι φήμες ότι σε κάποια πάρκινγκ στην πόλη μας "αναπαύονται" πανάκριβα αυτοκίνητα. Αλλά ας μην εκτρέψουμε τη συζήτηση... επιστρέφουμε στον θαυμασμό για την υπέροχη κυρία, που εκθέτει τα κάλλη της, μπροστά μας!

Μ.Χ.

Η "φωλιά του θηρίου". V8, 32 βαλβίδες, 4.500 cm³, κοινός σχεδιασμός Ferrari και Maserati. 
570 ίπποι στις 9.000 σ.α.λ., ροπή 540 N·m στις 6.000 σ.α.λ. 
0-100 km/h 3,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 325  χλμ/ώρα. 
Ο πίνακας οργάνων της Ferrari 458 Italia. Πίσω από το τιμόνι διακρίνονται τα paddles του 7-τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη Getrag .


 Και κάποιες άγριες νότες... Κάντε κλικ για να ακούσετε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μήνυμα φόρμας σχολίων

 
© 2013. All Rights Reserved. Σχεδιασμός σελίδας "Εκδόσεις ΦHΓΟΣ"
Top