Βρήκε στο δρόμο του διάφορα εμπόδια, αλλά πλησιάζει στο μεγάλο λιμάνι. Στον σταθμό Μανιάτικα του Πειραιά αναμένεται σήμερα, Τετάρτη, στις 12 το μεσημέρι, η άφιξη του μηχανήματος διάνοιξης των σηράγγων ΤΒΜ (μετροπόντικας), όπου θα τον υποδεχτούν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, με επικεφαλής τον Χρίστο Σπίρτζη, η διοίκησης της Αττικό Μετρό και ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης.

To έργο που ενώνει τον Πειραιά με τις δυτικές συνοικίες, την Αθήνα και το Αεροδρόμιο, είναι το μεγαλύτερο που έχει γίνει ποτέ στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά τις τελευταίες δεκαετίες και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα του, δίνοντας ώθηση στην εμπορική και τουριστική κίνηση, αλλά και σε επενδύσεις. Η επέκταση της Γραμμής 3 από την Αγ. Μαρίνα προς Πειραιά έχει μήκος 7,6 χιλιομέτρων με έξι σταθμούς.
Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται στα τέλη του 2020, με αρχές του 2021 και θα δημιουργηθεί μία ενιαία γραμμή 50 χλμ 50 χιλιομέτρων έως το Ελ. Βενιζέλος".
Από τα Μανιάτικα απομένουν 2,2 χλμ, έως το κέντρο του Πειραιά, ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα, που αντιμετωπίζει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, είναι αυτή στιγμή δίπλα στον τερματικό σταθμό του Ηλεκτρικού, όπου δημιουργήθηκε θέμα στεγανότητας, ενώ πρόσφατα είχε εντοπιστεί μία βόμβα από την περίοδο της Κατοχής, που απομακρύνθηκε.
Πάντως, παρά τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν παρουσιαστεί σε κάποιους σταθμούς, το έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να λειτουργήσει τμηματικά για τους τρεις πρώτους σταθμούς Αγ. Βαρβάρα - Κορυδαλλός - Νίκαια.
Η παράδοση πλατειών όπου διέρχονται συγκεκριμένοι σταθμοί και είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες, θα γίνεται τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα από την εταιρεία της Αττικό Μετρό.
Σημειώνεται, ότι με αφορμή την έλευση του ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά, η εταιρεία «DIMAND AE» υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο συναντίληψης με τις τοπικές αρχές, προκειμένου να προχωρήσει η ανάπλαση και αναβάθμιση ολόκληρης της περιοχής του Αγ. Διονυσίου στον Πειραιά, όπου στην περιοχή βρίσκονται, υπό την ιδιοκτησία της συγκεκριμένης εταιρείας, τα βιομηχανικά και τα αποθηκευτικά κτίρια του πρώην καπνεργοστασίου «Παπαστράτος».
Σημειώνεται, ότι τα κτίρια αυτά θα ξαναζωντανέψουν με νέες σύγχρονες χρήσεις και λειτουργίες τοπικού, υπερτοπικού και μητροπολιτικού χαρακτήρα, συμβάλλοντας στην αναζωογόνηση όλης της περιοχής, ενώ η επένδυση αναμένεται να αγγίξει σε βάθος χρόνου τα 100 εκατ. ευρώ.
Επίσης, με την ανάληψη της διαχείρισης του λιμανιού από την Cosco pacific, πολλές εταιρείες κρουαζιέρας έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για την εξέλιξη του έργου του μετρό στον Πειραιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μήνυμα φόρμας σχολίων

 
© 2013. All Rights Reserved. Σχεδιασμός σελίδας "Εκδόσεις ΦHΓΟΣ"
Top